浄化

ヨガ、エンジェルカード、アクセサリーと色々つながりのkanoさんから、浄化用のホワイトセージをいただきました。
a0042393_1932265.jpg

私の持っているパワーソトーンは、水晶、ローズクウオーツ、アメジスト、それと今回kanoさんにお世話いただいてゲットした水晶のオームいりペンダントトップのみ。
で、早速浄化なるものにチャレンジしました。ギャラリーに冷やかされながら、写真のように灰皿の中にホワイトセージをいれ火をつけ、煙にくぐらせました。これでよかった、kanoさん?ホワイトセージに強力な浄化作用があるとは知りませんでした!なんだか、私まで浄化され、邪気がはらわれてしまった気がします。アメジストは鎮静効果があるので、寝室におくといいそうな。

久しぶりにエンジェルカードをひいてみました。過去、現在、未来・・・・と三枚。
1枚目 過去 FRIENDSHIP・・・友人の新旧交代?を暗示。これは必須なのでうけいれること。→当たり
2枚目 現在 STUDY・・・・今勉強していることがあれば続けること。→はーい。
3枚目 未来 SUPPORT・・・これは初めてひいたカード。へこみぎみの心にしみたので全部 
のせよう・・・

This card reassures you that you are part of an awesome and powerful team of benevolent beings.They surround ,guide ,and love you constantly .
If you are in danger ,they will intervene with warings or lifeasving measures.If you are afraid ,they will comfort you with the energy of Divine love.If you are confused,they will whisper guidance in you ear.
By drawing this card,your angels and guides ask you to talk to them more frequently .Have mental conversations with them about everything,and you will soon see evidence of thier existence.Soon,the angels will enlist you to help other people .If you ever feel doubtful about your ability to help others ,ask the angels to help you release these fears.

From "Healing with the angels"Oracle Card
by Doreen Virtue
[PR]

by looktothisday | 2007-02-10 20:03 | 日々思う事